extra-foto.com.pl

Integracja sprzedaży | PromoAgency.pl

Rozwór technologiczny i coraz częściej pojawiające się pytania o to czy trzeba i czy watro łączyć różne kanały sprzedaży. Jak się okazuje, handel tradycyjny nadal ma się dobrze. Fakt, że zwiększa się liczba korzystających z internetu, zakupów online nie wpływa na drastycznie na sprzedaż stacjonarną Tak więc czy integracja sprzedaży jest sposobem na sukces handlowy? W badań wynika, że pokolenie millenialsów, jakimi są obecni nastolatkowie oczekuje spersonalizowanych rozwiązań dopasowanych do swoich potrzeb i wymagań. Dlatego watro w biznesie inwestować w innowacyjne drogi rozwoju i promocji. Wszytko po to, aby zadowolić coraz bardziej wymagających klientów. Integracja sprzedaży powinna odbywać się na wszystkich płaszczyznach sprzedaży- zarówno online jak i offline. Umożliwienie klientom obejrzenia produktu w sieci, następnie przymierzenia go w realu i finalnie dokonania zakupu czy to stacjonarnie czy też zamawiając go do domu wydaje się przyszłością handlu. Strategia omnichannel może przysłużyć się marce nie tylko ze względu na wzrost przychodów ale też zwiększenie się lojalności klientów do organizacji. Integracja sprzedaży i wiele innych tematów na naszej stronie. Zapraszamy!


Ocena: 4/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 8 (ostatnio: 18.10.2019 13:32:54)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz

Katalog niesamowitych zdjęć