extra-foto.com.pl

Jaki jest algorytm Facebooka?

Zastanawiasz się jaki jest algorytm Facebooka? Po ostatnich zmianach algorytmu zmieniło się wiele, a osoby zajmujące się marketingiem i wykorzystujące ten portal do działań marketingowych zaczęły się zastanawiać jak to wpłynie na ich codzienną pracę oraz ich sukcesy. Mechanizm Facebook’a to ogromna liczba danych, które według pewnych wytycznych docierają do Ciebie.

Jaki jest algorytm Facebooka – co się zmieniło po 2018 roku?

Obecnie algorytm Facebooka, analizuje nasze działania po kątem aktywnych interakcji. Teraz liczą się najbardziej komentowanie postów, aktualizacja profilu oraz udostępnianie treści między znajomymi, to najbardziej pożądane i „nagradzane” aktywności przez algorytm Facebooka. Jaki jest algorytm Facebooka, na co warto zwrócić uwagę?

Jakie działania wprowadzić, aby skutecznie prowadzić komunikację na Facebook’u?

Kolejną ważną kwestią w działaniu na Facebook’u to video life z dużą ilością osób oglądających oraz komentujących wideo. Warto również tworzyć grupy tematyczne, które potrafią osiągnąć bardzo duży zasięg. Dodatkowa opcja, która od niedawna pojawiła się na tym portalu to messenger marketing. Kierowanie reklam w messengerze, bezpośrednie czaty, które można nawiązać ze stroną firmową – to pierwsze nowości, które będą coraz bardziej rozwijane.


Ocena: 5/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 2 (ostatnio: 25.08.2019 15:55:17)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz

Katalog niesamowitych zdjęć