extra-foto.com.pl

Ulotki z perforacją

Ulotki z perforacją to dobrze znany patent na komunikację. Powstał w czasach, gdy telefony komórkowe i marketing elektroniczny jeszcze nie istniały. Aby mieć pewność, że ktoś zainteresował się ogłoszeniem przyczepionym do słupa i nie pomylił numeru (bo nie zawsze miał na czym zapisać), dół kartki był dzielony na mniejsze karteczki. Na nich były dane kontaktowe, które zainteresowani mogli oderwać. W ten sposób nadawca ogłoszenia widział, czy było jakieś zainteresowanie jego ogłoszeniem przyczepionym do słupa, widzieli to także inni przechodzący, co mogło ich zmobilizować do kontaktu.

Ulotki z perforacją wciąż aktualne

Współcześnie główny walor użytkowy ulotek z perforacją, mianowicie możliwość zachowania danych kontaktowych, nie odgrywa tak wielkiej roli. Nawet w przypadku ogłoszeń drukowanych i przyklejanych na słupie już to tak nie działa. Każdy ma bowiem smartfon w kieszeni, na którym można nie tylko zapisać potrzebne dane, ale nawet zrobić zdjęcie rzeczonego ogłoszenia. Jaki sens ma więc taka forma reklamy?

Wzbudzaj sentyment!

Ze względu na swoją nie oczywistość i rzadkość występowania, ulotki z perforacją lepiej wyróżnią się wśród innych ogłoszeń. Będą też grały na sentymencie do czasów sprzed epoki smartfonów. W erze powszechnej digitalizacji warto niekiedy stanąć okoniem do tych trendów.


Ocena: 3/5 (1 głosów)  


Szczegóły wpisu:


Odwiedziny botów:
  • googlebot: 9 (ostatnio: 12.03.2019 02:32:53)

Podlinkuj wpis:

Dodaj komentarz

Katalog niesamowitych zdjęć